JYVÄSKYLÄN TANSSI- JA NAISVOIMISTELUSEURA RY:N VUOSIKOKOUS MAANANTAINA 4.3.2024 KLO 19.00

23.2.2024

JYVÄSKYLÄN TANSSI- JA NAISVOIMISTELUSEURA RY:N

VUOSIKOKOUS MAAANANTAINA 4.3.2024 KLO 19.00

Vuosikokous ja kutsu seuratoimintaan

Seuran sääntömääräinen vuosikokous järjestetään maanantaina 4.3. 2024 klo 19.00 alkaen kahvila Miriamsissa (Asemakatu 12, Jyväskylä). Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja ideoimaan seuratoimintamme suuntaviivoja hyvässä porukassa! Kokoukseen voit ilmoittautua su 3.3. mennessä laittamalla sähköpostia/soittamalla seuramme hallituksen puheenjohtajalle Miralle.

Miran yhteystiedot: mira.autio@gmail.com tai 0400431208.

Kutsumme sinut mukaan seuramme hallitukseen! Vuosikokous on oiva paikka liittyä osaksi seuran hallituksen toimintaa; siis edistämään lasten ja nuorten liikuntaa!
Hallituksemme toimii vapaaehtoisvoimin, ja pidämme tärkeänä sitä, että pääset tekemään hallituksessa sinulle mielekkäitä tehtäviä oman ajankäyttösi rajoissa. Oli toiveissasi sitten seuramme markkinoinnin kehittäminen, nettisivujen päivittäminen tai ohjaajien kanssa yhteydenpito, pääset rakentamaan omannäköisesi hallituspestin! Ja mikä tärkeintä, pääset samalla tukemaan monen lapsen matalan kynnyksen harrastustoimintaa kaupungissamme.

Tervetuloa mukaan, vuosikokouksessa tavataan!