Toimipaikat

Jyväskylän Tanssi- ja Naisvoimisteluseura ry järjestää tunteja seuraavissa toimipaikoissa:

Halssilan koulu

Lokintie 9, 40400 Jyväskylä

Halssilan koululla sisäänkäynti tapahtuu kirjaston puoleisista ovista.

Huhtasuon yhtenäiskoulu

Suluntie 18, 40340 Jyväskylä

Huhtasuon yhtenäiskoululla meidän salimme on pieni juhlasali ruokalan vieressä. Suluntien ja Kangaslammentien liikenneympyrästä parkkipaikalle tultaessa heti päiväkotisiiven jälkeinen, isossa kolmion muotoisessa syvennyksessä katoksen alla oleva ovi (ovi 2). Oven vieressä on ovikello, mutta se kuuluu valitettavasti vain käytävälle eikä saliin. Ohjaajat päivystävät ovella ennen tunteja.

Kuokkalan yhtenäiskoulu

Liitukuja 4, 40520 Jyväskylä

Kuokkalan yhtenäiskoululla tunnit ovat punatiilisen Pohjanlampi- rakennuksen liikuntasalissa. Sisäänkäynti saliin sisäpihan (urheilu- ja leikkikenttä) puolelta.

Kilpajäähalli

Rautpohjankatu 10, 40700 Jyväskylä

Jäähallin tanssisalin sisäänkäynti sijaitsee Jyväskylän yliopiston Liikuntabiologian laitoksen ja Synergia-areenan välissä.

Kuokkalan Graniitti

Pohjanlahdentie 12, 40520 Jyväskylä

Kuokkalan Graniitin tunnit järjestetään Graniitin tanssisalissa.

Kypärämäen koulu

Erämiehenkatu 12, 40630 Jyväskylä

Kypärämäen koululla tunnit järjestetään pikkusalissa, ruokalan yläkerrassa koulun keltaisella "vanhalla puolella". Käynti saliin tapahtuu koulun pihan puolelta valkoisesta ovesta, johon muutama porrasaskelma.

Lohikosken koulu

Haavikkotie 4, 40250 Jyväskylä

Lohikoskella iltakäyttäjien käynti saliin tapahtuu Lohikosken koulun keittiön sivuovesta, Leppätien puoleisen parkkialueen luota.

Nenäinniemen koulu

Naattiantie 15, 40520 Jyväskylä​

Nenäinniemessä sisäänkäynti on tienpuoleisista ovista.

Puistokoulu

Puistokatu 7-9, 40100 Jyväskylä

Kulku toisen kerroksen liikuntasaliin koulun sisäpihan puolelta katoksen alta.

Kangasvuoren päiväkoti-koulu

Kangasvuorentie 12, 40340 Jyväskylä

Kangasvuoren päiväkoti-koulun liikuntasaliin pääsee helpoiten Kangasvuorentien puoleiselta ovelta, ovi B suoraan tietä vastapäätä.

Tikan koulu

Toritie 22, 40520 Jyväskylä

Tikan koululle kuljetaan ruokalan läheisistä ovista.