Ilmoittautuminen

Lukujärjestys 2023-2024

Ilmoittautumis- ja maksuohjeet:

Kevätkauden tunnit jatkuvat huhtikuun loppuun asti.

Ilmoittautumisohje ryhmiin

Jyväskylän Tanssi- ja Naisvoimisteluseuran ryhmiin ilmoittautuminen tapahtuu täyttämällä ilmoittautumislomake nettisivuillamme.

Ryhmien maksimiosallistujamäärä on 20 lasta/ryhmä. Ilmoittautuminen on auki vuoden ympäri. Ilmoittautumislomake sulkeutuu ryhmän ollessa täynnä.

Jokaisessa ryhmässä ensimmäinen kerta on maksuton kokeilukerta. Ilmoittautuminen kannattaa aina täyttää, jotta varmistaa paikkansa ryhmässä. Mikäli ryhmässä ei haluakaan jatkaa kokeilukerran jälkeen, tulee tästä olla erikseen yhteydessä seuran infosähköpostiin info.jtnv@gmail.com

Maksuohjeet

Maksu kaudelle (syksy/kevät) on 70€. Kausimaksun lisäksi maksetaan jäsenmaksu 10€/vuosi.

Emme lähetä erillistä laskua maksusta. Oman ryhmän ohjaaja tarkistaa osallistujilta ilmoittautumismaksujen suorittamisen, joten varaathan maksusta itsellesi tositteen. Esimerkiksi sähköinen kuitti verkkopankkimaksusta käy tositteeksi.

Maksaminen tapahtuu verkossa seuraavilla tiedoilla kahden viikon kuluessa ryhmän alkamisesta/ryhmään ilmoittautumisesta:

*****

Maksutiedot:

Maksunsaaja: Jyväskylän Tanssi- ja Naisvoimisteluseura ry

Seuran tilinumero: FI46 5290 1640 0101 67

Summa: Kausimaksu 70,00€ ja +10€ jäsenmaksu = 80€

Viesti: Osallistujan nimi ja ryhmä. (Esim. Matti Meikäläinen, Kuokkalan satubaletti 3-4-v. maanantai)

Kysyttävää? Lähetä sähköpostia osoitteeseen info.jtnv@gmail.com