JTNV ry:n toimintaan tarvitaan hallitustoimijoita!

23.2.2024

Hei juuri Sinä!

Haluatko edistää lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen toteutumista lähialueellasi? Haluatko suunnitella seuramme lajitarjontaa ja lukujärjestystä?

JTNV ry:n hallitus toimii vapaaehtoisvoimin, jonka ansiosta voimme pitää harrastusmaksut pieninä, ja toimintamme kaikille saavutettavana. Toiminnan pyörittäminen kuitenkin edellyttää riittävästi hallitustoimijoita (väh. 5-6 hlöä), jotta kenenkään yksittäisen vapaaehtoisen taakka ei kasva liian suureksi. Nyt hallituksemme, ja sitä kautta seuran toiminta uhkaa päättyä vähäisten hallitusresurssien vuoksi.

Hallituksen toiminta sitoo sitä vähemmän mitä enemmän meitä on. Seuralla on erilaisia tehtäviä, joita voit tehdä omien mahdollisuuksiesi ja kiinnostuksesi mukaan, aina sähköpostin ja nettisivujen hoitamisesta ohjaajien käytännön kysymyksiin vastaamiseen, ja markkinoinnista lukujärjestyksen suunnitteluun. Tarvitsemme juuri sinun apuasi!

Hallitus kokoustaa n. 5-6 kertaa vuodessa pääosin etänä, joten voit osallistua hallituksen kokoukseen vaikka lenkkipolulta. Työllistävimmät vaiheet hallitustoiminnassa ovat kevään vuorojen haku maaliskuussa, kesän ilmoittautumislomakkeiden päivittäminen (heinäkuussa jaettuna työnä n. 5-10 lomaketta per toimija) ja syyskauden aloitukseen liittyvä ohjaajaneuvonta. Seuran hallitustyöskentely ei siis riittävällä jäsenmäärällä vaadi paljon, ja työt ovat helposti jaettavissa hallituksen kesken, sekä hoidettavissa itselle sopivina aikoina. Kaikki tekevät vain sen, minkä muilta aikatauluiltaan pystyvät.

Mikäli sinä, tai joku muu tuttusi olisi käytettävissä, tai haluat kysyä jotain seuran tai hallituksen toiminnasta, ota rohkeasti yhteyttä puheenjohtaja Mira Autioon (mira.autio(at)gmail.com tai
p. 0400 431 208)  su 3.3. mennessä. Aiempaa kokemusta tai osaamista seuran pyörittämisestä tai hallitustoiminnasta ei tarvita, ainoastaan motivaatio tarjota saavutettavaa lähiliikuntaa lapsille ja nuorille!

Toivottavasti saamme melkein 100-vuotiaan seuramme toiminnan jatkumaan uusien hallitusvahvistusten avulla! 😊 Mukavaa ja liikunnallista kevättä toivoo,

JTNV ry:n hallitus