Tervetuloa Jyväskylän Tanssi- ja Naisvoimisteluseuran kotisivuille!

Jyväskylän Tanssi- ja Naisvoimisteluseura ry (JTNV ry)  on vuonna 1926 perustettu n. 400  jäsenen perinteikäs jyväskyläläinen liikuntaseura. Olemme voittoa tavoittelematon seura, jonka hallitus toimii vapaaehtoisvoimin.

JTNV tarjoaa tanssi- ja voimisteluliikuntaa lapsille ja nuorille sekä lapsiperheille. Toiminnan painopisteenä on erityisesti liikuntaharrastusten saavutettavuus lapsille ja nuorille.

Tunteja järjestetään eri puolilla kaupunkia pääasiassa koulujen liikuntasaleilla. Kausimaksu (syksy TAI kevät) on 70 €/osallistuja/ryhmä. Kausimaksun lisäksi maksetaan kerran vuodessa jäsenmaksu 10€/vuosi.

Olemme myös facebookissa, jossa päivitämme ajankohtaisia asioita.

TERVETULOA ILOISEEN JA LIIKKUVAAN JOUKKOOMME!

Kevätkausi alkaa viikolla 2 loppiaisen jälkeen lukujärjestyksen mukaisesti.

• Kevätkauden ryhmiin ilmoittautuminen on käynnissä. Syyskaudelta jatkavien jäsenten ei tarvitse ilmoittautua samaan ryhmään uudelleen.

Lukujärjestys kausi 2023-2024

Seurassa tapahtuu